Dit gebeurt er als je de 30-day squat challenge doet

She squats bro. (Het moest er van komen… )De 30-day squat challenge was ongeveer een jaar terug razend populair. En was het geen squat challenge, dan wel een plank challenge of push-up challenge. Ik heb ze allemaal aan me voorbij laten gaan, want ik geloofde er niet in. Door 30 dagen lang te squatten zou je ronde billen krijgen en helemaal topfit worden. Ha!

Maar #ditgebeurterals zou niet zo mogen heten als het niet zou gaan om experimenteren en zonder vooroordeel te starten. Dus daar ging ik! Het resultaat zie je in onderstaande video.

Ja, ik vind het heel awkward om de voor- en nafoto te laten zien. Maar zo’n video kan natuurlijk eigenlijk niet zonder. :\

Zie jij verschil? Ik niet. En bovendien blijf ik bij mijn punt: zo’n 30-day squat challenge is dikke onzin, met als grootste reden dat je er niets uithaalt én dat het je al helemaal geen gezonde leefstijl aanleert.

Punkt.

Heb jij suggesties of ideeën voor experimenten die ik kan uitvoeren? Laat een reactie achter onder een video of reageer via Instagram: @marijenyc.

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s